Miért fontos a márkaépítés a vendéglátásban?

A pörgő gazdaságban könnyedén az élre lehet törni kemény munkával és innovatív ötletekkel, de ugyanakkor könnyen le is maradhatunk a konzervatív hozzáállással. Ez a vendéglátás területén különösen így van. Manapság már nem elég jó ételeket, italokat felszolgálni. Ügyelnünk kell minden egyes apró részletre, amit a vendég észrevehet: kezdve a felszolgáló kedvességétől, az étlapokon át az alkalmazottak megjelenéséig.

logózott szakácsruha
Mit tehet azért, hogy a lehető legjobb benyomást hagyja vendégeiben? Természetesen az első a kiszolgálás minősége, de ha már ez megvan, akkor kezdje a külsőségekkel. Gondolja át a vendégei miért térnek be az étterembe, mi az amit kedvelnek, szívesen látnának az étteremben is. Eszerint rendezze be a vendéglátó üzletet, ez alapján szerezzen be dekorációs elemeket. Így kiépíthet egy márkát, amit megerősíthet egy átgondolt arculattal. Ha ez is megvan, ne felejtse el feltűnően alkalmazni is. Pl. akár logózott szakácsruha beszerzésén is elgondolkozhat. Talán jelentéktelennek tűnhet, de egy olyan apróság is, mint a szakácsruhákon megtalálható embléma is hosszútávon erősítheti a márkaértéket. Könnyedén megeshet, hogy pár vendége csak emiatt fog emlékezni nyitott konyhás éttermére, hisz a szakácsra figyeltek leginkább.